Máme se bát virů?

Celý život na nás útočí různé viry či bakterie.
Máme se jich bát?
Je-li Bůh s námi, kdo proti nám?  (Řím 8, 31b – 39)
Ukazuje se, že nejsilnějšími zbraněmi proti virům byly, jsou a budou 
PREVENCE a podpora IMUNITNÍHO SYSTÉMU.

Co je to ta imunita?

Zjednodušeně řečeno je to schopnost organismu se bránit proti různým škodlivým vetřelcům (virům, bakteriím, nádorovým buňkám) pocházejícím jak z vnějšího světa, tak i unitř organismu.

Kde se imunita tvoří?

Imunitní systém má přímou souvislost se stavem našich střev. Ve střevech se tvoří až 75% naší imunity, proto je velmi důležité dbát o střevní mikroflóru.

Jak posilovat imunitu?

Buďte v kondici

Nezáleží na tom, kolik vám je let, důležitě je pravidelně se udržovat v kondici. Nemusíte běhat desítky kilometrů denně, stačí si např. místo sledování „negativních“ zpráv udělat malou procházku v okolí bydliště či si doma zacvičit.
Pohyb je důležitý zejména pro kvalitní spánek, pohyblivost, sílu a pevnost kostí a svalů, snížení rizik deprese.

Otužujte se

Nemusíte se hned pouštět do ledové tříště rybníka či řeky.
Klidně se začněte otužovat pozvalna, např. od kotníků po pas. Dělejte to každý den a postupně přidávejte.
A jak to udělám já?
Každý den ráno vlezu do sprchy a dám si studenou (ledovou), která mě nakopne, dodá mi energii, prokrví celé tělo.

Strava je základ

Těžko můžeme být zdraví, když jíme, co nás napadne, přejídáme se, pijeme přeslazené limonády, holdujeme alkoholu.
Základem je acidobazická rovnováha neboli rovnováha kyselin a zásad našeho organizmu. Více zde.
Strava má být pestrá, vyvážená, bohatá na  živiny, vitamíny, minerální látky.
Do jídelníčku bychom měli zařadit především čerstvé ovoce a zeleninu.

Potravinové doplňky

Vzhledem k tomu, že potraviny ztrácejí nutriční hodnotu, ovoce
a zelenina už neobsahují tolik vitamínů, je na místě používat potravinové doplňky.
V dávných dobách např. Kleopatra pila aloe vera, ale tenkráte to nikdo za potr. doplněk nepovažoval.
Osobně z vlastní mohu jen dopuručit COLOSTRUMCISTUS INCANUSPRO12ALOE VERA či REISHI.

Spánek

Každý člověk potřebuje jiné množství spánku.
Podle odborníků je dostatek spánku důležitý např. pro růst a vývoj dětí
a dospívajících, učení a paměť, zdravý kardiovaskulární systém, prevenci před onemocněním.

Smích

Jak říká klasik: „Smích je kořením života“. A jedno moudré přísloví praví: „Veselá mysl půl zdraví.“
Buďme proto nad věcí a užívejme si života plnými doušky.

Závěr

Nejlépší způsob posílení imunity je kombinace výše uvedeného.
Život se stane lepším a radostnějším.
Stačí to jen vyzkoušet!
Těším se na vaše zkušnosti a komentáře.